hyee~~ ^_^ wlcome to my blog... please leave ur link at shout box opkeyhh~~

cak!!! (:

Eren Ft. Romi - Pelengkap Hidupku

Friday, December 31, 2010

award berantai la pulakk (:

Tqa dapat award ney dari akak yg tomei , kak fara..... thanx ye kak..... ney award ya ke-2 tqa dapat......

skarang jawab soalan lah pulak.....

1. Thanks to the sender of the award and linked this entry to the sender. 

2. Share 8 facts about yourself.
~ tak de pape yang menarik tentang diri saya.
~ saya sayang diri saya dan keluarga saya.
~ sangat sayang sama kawan2 saya.
~ suke layan cte indonesia.
~ susah untuk mengenali diri saya.
~ agak sengal.

~ xbanyak sangat cakap.
** tegok keadaan**
~ agak kekampungan.

3. Give this award to the others blogger who deserve it.

4.sebarkan hingga semua blogger dapat (maksud award berantai)
** dah sebarkan ... 

2 comments:

nur'aifaa said...

byk nyee pat award :)

atiqah said...

heheee...
(:
tuh laa....
bnyak pulak...